Sabtu, 8 September 2012

MENCARI JODOH SEKITAR NEGERI JOHOR

BELIAU MINTA ADMIN POST SEKALI LAGI MAKLUMAT DIRINYA.INI BERMAKNA BELIAU BENAR2 SERIUS MENCARI CALON SUAMINYA :)

MENCARI JODOH SEKITAR NEGERI JOHOR

Salam admin KMJM,sy wanita dh berumur 28 tahun.mslh sy nk ikut kate ibu sendiri @ kate hat...
i sendiri.ibu saya letak syarat yg tinggi.kdg2 sy pn geram jugak n tetap bersabar.ibu sy nk sy cri jodoh yg dekat2 di johor.sy duk skudai johor.sbb nye,esok sy dh kahwin,umah yg sy duk ngn family tue,esok itu lh umah sy smpai hari tua.sy dh buntu n binggung.ade yg nk jdikan sy sbgai 'isteri',tetapi dpt org jauh n x sanggup berpindah.jadi sy thu,xkn xde sape yg sanggup ngn masalah sy begini.hari2 sy ngangis ngn mslh nie.ibu sy xkn nk dgr n ikut ckap sy.jadi,perkenalkn lh diri anda yg duk area johor.insyallah..ade JODOH x kemane.terima kasih admin..



https://www.facebook.com/syazrin.ahmad

HTML Comment Box is loading comments...



13 ulasan:

  1. Assalamualaikum
    Saya nama ustaz Siddiq
    Umur 24 tahun
    Kerja mengajar al quran
    Asal Pakistan
    Skrg tinggal di Larkin Johor Bahru
    01128675696

    BalasPadam
  2. Sy ingin mencari wanita atau janda yg 40am ke atas untuk dijadikan teman sehidup semati..Klau ade col ni ni yup..0182997841

    BalasPadam
  3. Ada tak janda atau wanita sebaya 40an ke atas..klau ade boleh col no sy ni azwan mlm ni ke..0182997841..maner tau boleh jumpe mlm ni...

    BalasPadam
  4. Mencari teman wanita atau janda usia 40an boleh call saya 0197333433 Kita boleh sembang2

    BalasPadam
  5. Saya bersedia sekiranya awak sudi terima sy seadanya....walaupun sy dh ada rumah sendiri...duda 52 tahun

    BalasPadam
  6. Salam perkenalan...saya Aiza dari Cheras,KL,umur 43thn....bujang....ciri2 teman hidup penyayang,bertanggungjawab,beragama,tidak merokok,mempunyai sikap sayangi haiwan

    BalasPadam
  7. Yang ikhlas utk berkenalan boleh hubungi saya di no 018-2029026....

    BalasPadam