Khamis, 10 Oktober 2013

ZALIKHA BT MOHD JAMIL.

●Dilahir pada 26/8/89 maknanya 24 tahun skrg nie. ●KERJA saya kerja sendiri. ●ASAL saya org PERAK...tapi sekarang duduk di BANTING SEL. ●STATUS Saya masih lagi bujang dan masih mencari. ●FB LINK SAYA " Zalikha Jamil "...hope jgn terkejut sbb saya manusia biasa...insan biasa. ●SIFAT NEGATIF saya ehmmm apa ye...saya xpndai masak tapi suka cuba resepi2 baru...saya xsuka makan sayur tapi tahu masak sayur...kenal dulu baru tahu kot...he3. ●SIFAT POSITIF PLAK...ehmm saya suka tolong org...saya cepat sayang org...saya nie pelik sikit...hope ada yg bolh terima...saya nie walau nampak garang tapi penyayang tau...saya nie berani...xcepat mengalah...positif...happy go lucky. ●LELAKI YG SAYA NAK CARI...semestinya dia seorng yg bertanggungjawab....setia..penyayang...boleh bimbing saya...rajin...dan paling penting kepercayaan...terima saya seadanya...( klu ada misai 2 1 bonus utk saya...xdpt pun xpe ) https://www.facebook.com/ika.miekasya

7 ulasan:

  1. salam ika nak berkenalan dulu boleh jika sudi sms 0134416092

    BalasPadam
  2. Hai semua. Bagi yg mencari pasangan, mestilah jaga keberdihan diri. Kecantikan kulit.jika kulit berkerak, badan berbau masam pabila peluh, kulit badan muka kusam, berbelak daki, patut la tiada daya tarikan bagi yg memandang. Baik lelaki baik pompuan.
    Produk scrub organic saya akan beri hasil berseri dan putih halus kulit anda. Bagi lelaki pula bau badan busuk juga hilang.
    Wassap 01123403277 utk yg berminat beli hanya rm15 utk menarik perhatian org dgn kegebuan kulit anda.

    BalasPadam
  3. Hye...slm kenalan.... Smoga btemu jodoh ika

    BalasPadam