Selasa, 5 Februari 2013

norlela mohd ali


1. Nama : norlela mohd ali

2. Asal : gelang patah johor
sekarang tinggal di : kuala lumpur

3. Sekarang kerja : pembantu tadbir

4. Dulu belajar di : johor. setakat SPM saja

5. Berapa kali pernah bercinta? - lebih 3 kali

6. Kebolehan : memasak tu boleh lah.
minat: tgk wayang , baca novel, kumpul novel

7. Perkara-perkara yang anda tidak suka? - saya x suka lelaki penipu. suka sakit kan hati org. yang kedekut.

8. Rancangan TV apa yang anda suka tonton - mcm2

9. Surah apa yang paling anda sukai di dalam Al-Quran, dan sebabnya? - dhuha.


10. Ibu bapa anda hendakkan orang mcam mana menjadi menantu?
- seseorang yang boleh jaga saya. yang boleh terima saya seadanya. yang boleh bimbing sya.

11. Sila sertakan gambar terbaru dan terbaik.

2 ulasan:

  1. Salam berkenalan saya Saiful dari Puchong. Jika sudi boleh wassup saya 0193939765

    BalasPadam
  2. hai sy ainuddin dr melaka.sy nak kwan dgn awak 0172363569 wasap sy klu.lamaran sy diterima k

    BalasPadam